بلاگرها و محتوای آموزشی آنها در شهرهای ایران2021-11-19
لیست بلاگرهای تهرانی و نکات مهم برای انتخاب آنها جریان
جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی بههمراه تعرفه آنها به شما کمک میکند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی بهدست آورید. این که چه محتوایی تولید میکنین و از چه راهکارهایی برای جذب مخاطب استفاده میکنین بسیار مهمتره. برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را توسعه دهید، باید فعال باشید و به طور منظم پست بگذارید. اینستاگرام صفحههای فعال را دوست دارید و به آنها پاداش میدهید.
از مزایای بلاگری به صورت ناشناس میتوان به بیشتر بودن سطح اعتمادبهنفس و در نتیجه داشتن خلاقیت بیشتر و تولید محتوا بدون ترس از قضاوت شدن نام برد. از معایب بلاگر شدن بدون نشان دادن چهره نیز میتوان به دشوار شدن جلب اعتماد مخاطب و محدود شدن امکان گرفتن تبلیغات و کسب درآمد را برشمرد. البته اگر اصول بلاگر شدن رعایت کنید و استراتژی مناسبی داشته باشید، حتی به صورت ناشناس نیز میتوانید بلاگر موفقی شوید. در پلتفرمهای ویدیویی مانند یوتیوب یا در ویدیوهای اینستاگرام نیز بلاگرهای ناشناس زیادی فعالیت میکنند. برای این کار باید حوزه تخصصی که انتخاب میکنید به نشستن جلوی دوربین نیازی نداشته باشد.
میتوان «نشریلا» را به عنوان بزرگترین پلتفرم در این زمینه معرفی کرد. علاوه بر این، نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات به شما کمک خواهد کرد. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغدهنده» به کاربران ارائه میشود. فرض کنید برای توسعه استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ کسبوکار خود در وبسایت خود مطلبی را منتشر کردهاید. کاپریلا با تبلیغات هدفمند بر اساس کلیدواژه، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با مطلب را به کاربران نمایش میدهد. در اینجا، مطلبی با عنوان «الگوریتمهای گوگل در سئو» تدوین شده است.
داشتن یک تقویم محتوایی به شما کمک میکند تا سازماندهی شده باشید و به طور مداوم محتوای باکیفیت تولید کنید. در تقویم محتوایی، موضوعات، تاریخ انتشار و نوع محتوا را مشخص کنید. همچنین میتوانید در تقویم خود، تاریخ انتشار پستها در پلتفرمهای مختلف را نیز مشخص کنید. مخاطب هدف، افرادی هستند که شما میخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و محتوای شما را ببینند. شناخت دقیق مخاطب هدف به شما کمک میکند تا محتوای خود را متناسب با نیازها و علایق آنها تولید کنید.
{- {
- تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلباعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل میشود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقهمند میرساند. |}
- اینستاگرام صفحههای فعال را دوست دارید و به آنها پاداش میدهید.
- یکی از جوانترین و حرفهایترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقهمندان زیادی را به سمت خود بکشاند. {
- او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراسفیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوقالعادهای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار میدهد. |}
- در صورت استفاده از محتوای وبسایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. {
- بلاگر سفر و گردشگری، به دستهای از بلاگرها گفته میشود که در زمینه گردشگری و سفر فعالیت میکنند. |}
او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد. پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد.
شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربهفرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا بهعنوان مقصد گردشگری، بستری ایدهآل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسبوکارها است. در ادامه، انواع کسبوکارهایی را معرفی میکنیم که میتوانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت. او در یکی از هایلایتهای پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپتاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است. اما ازآنجاییکه ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشنگرافیک آشنا شد.
- {
- آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید. |}{
- نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. |}
- البته اگر اصول بلاگر شدن رعایت کنید و استراتژی مناسبی داشته باشید، حتی به صورت ناشناس نیز میتوانید بلاگر موفقی شوید.
- تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.
- اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. {
- بعضیها تصور میکنند که هرکس حضور فعالی در اینستاگرام دارد یا فالوئرهایش زیاد هستند، بلاگر است. |}
او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
اگر طبق یک برنامه منظم پست بگذارید، اینستاگرام محتوای شما را به افراد بیشتری نشان میدهد. اولین چیزی که باید درباره آن تصمیم بگیرید، موضوع پستهایتان است. پستهای شما باید برای مخاطبین ارزشمند باشد و یک استراتژی داشته باشد.بهترین راه برای اینکه بدانید درباره چه چیزی پست بگذارید، این است که از فالوئرهایتان بپرسید. از دیگران کپی نکنید، استراتژی آنها را یاد بگیرید و تلاش کنید استراتژی آنها را با توجه به کسبوکار خودتان مدل سازی کنید. اگر در زمان مناسب پست بگذارید، میتوانید به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید.
میتوان گفت که اینفلوئنسرها، بلاگرهایی هستند که در یک حوزه تخصصی فعالیت میکنند و به واسطه این فعالیت، مشهور شدهاند. میزان تأثیرگذاری محتوا و شهرت اینفلوئنسرها با معیارهایی مانند نرخ تعامل و میزان دیده شدن محتوای بلاگ آنها سنجیده میشود. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغدهنده» به شما امکان معرفی کسبوکار به دیگران را میدهد. این موضوع باعث میشود که رقیبان زیادی داشته باشید، اما امکان نمایش محتوا برای افراد بسیار زیادی را نیز خواهید داشت. برای یافتن مخاطبان واقعی، باید حساب کاربری خود را از کاربران دیگر در حوزه تخصصیتان متمایز کنید.
بلاگران زندگی روزمره ممکن است مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. از جمله روابط، خانواده، کار، سفرها، یادگیری و تجربیات مسیر شخصی خود. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاههای ارزشمند در مواجهه با چالشهای زندگی روزمره را دارند. این افراد معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش میدهند و توانایی ایجاد ارتباط با مخاطبان خود را دارند. بلاگری این امکان را به افراد میدهد تا دیدگاهها، اطلاعات، و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند.
- پاسخگویی به کامنتها و دایرکتها یکی از مهمترین راههای تعامل با مخاطبان است. {
- در ادامه، نگاهی به لیست بلاگرهای تهرانی برای تبلیغات خواهیم داشت. |}{
- بلاگران مسافرت و گردشگری به تجربیات سفرهای خود در داخل و خارج از کشور می پردازند. |}{
- همچنین به یاد داشته باشید که اضافه کردن دادههای ویدیو در بخش توضیحات میتواند به کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک کند و کار شما را حرفهایتر نمایش بدهید. |}
- مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند.
- البته گاهی اوقات با برندهای لوازم آرایش، پوشاک و لوازمخانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیجهای پست و استوری تهیه میکند.
به یاد داشته باشید که موفقیت در دنیای بلاگری نیازمند زمان و تلاش زیادی است و ممکن است نیاز به صبر و شکیبایی داشته باشد. اما با توجه به تخصص، ارتقاء مداوم محتوا، و برنامهریزی به مدت طولانی، میتوانید به یک بلاگر موفق در ایران تبدیل شوید. میزان درآمد بستگی به تعداد دنبالکنندگان، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و متمایز، تخصص در حوزهی انتخابی، و همچنین همکاریهای تجاری دارد. بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان میپردازند. آنها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش میگذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیلها ارائه میدهند.
این کار به شما کمک میکند تا جمعیت مخاطبانتان را افزایش دهید و به عنوان منبعی معتبر در حوزهی خود شناخته شوید. امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آوردهاند. این فرصت جذاب به افراد امکان میدهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روشهای مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت.
فصل اول این دوره آموزشی به معرفی پیشنیازها و مفاهیم پرسونال برندینگ دیجیتال میپردازد. فصل دوم درباره مراحل برندسازی شخصی در فضای دیجیتال را توضیح میدهد. در فصلهای سوم و چهارم با تولید محتوا و اصول ارتباطات مؤثر در پرسونال برندینگ دیجیتال آشنا میشوید. سرفصل پنجم به طراحی وبسایتی مناسب برای برندسازی شخصی در فضای دیجیتال اختصاص یافته است و در فصل ششم دوره به حضور حرفهای در رسانههای اجتماعی پرداخته میشود. به دلیل اهمیت زیاد برندسازی شخصی در فضای دیجیتال، «فرادرس» دورهای آموزشی در این زمینه تهیه کرده است. این دوره آموزشی در شش فصل و دوازده درس تدوین شده است و افراد را با اصول برندسازی شخصی دیجیتال آشنا میکند.
{- به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آنها همراه ما باشید. {
- مخاطب هدف، افرادی هستند که شما میخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و محتوای شما را ببینند. |}
- ایجاد محتواهایی که در یک حوزه خاص منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطبان باشند، میتواند شما را از دیگران متمایز کند. {
- بنابراین باید به فضای مدنظر برای تبلیغ، اندازه تبلیغ و مدت نمایش آن توجه کنید. |}
- با اینکه این روزها بلاگرها و اینفلوئنسرهای زیادی میبینیم، اما بلاگرهای موثر و موفق تعداد کمی دارند. {
- نتیجهگیری آینده بلاگری بسیار روشن است و فرصتهای زیادی را برای افراد خلاق و با انگیزه فراهم میکند. |}
بلاگر های معروف ایرانی در ترکیه
یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد.
همکاری با بلاگرهای بومی و پیجهای تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسبوکارها فراهم میکند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گستردهای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند. در این مطلب، لیستی از برترین بلاگرهای شهرهای شمال ایران را ارائه میدهیم که میتوانند تبلیغات شما را به شکلی جذاب و موثر به دست مشتریان هدف برسانند. همانطور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و.. صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند. صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت.
اگر چیز جالبی توی پیجتون نداشته باشین کسی فالوتون نمیکنه یا احتمالا بعد از یه مدت آنفالوتون کنن.شما با محتوایی که تولید میکنین مخاطب رو به خودتون جذب میکنین. این بلاگرها معمولا زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحهشان نشان میدهند، در زندگی خود مشکلی ندارند. مدلهای لباس، آنهایی که سراغ میکاپ میروند، خانمهای خانهدار و بلاگرهایی که سبک زندگیشان را نمایش میدهند در این دسته قرار میگیرند. این بلاگرها معمولا فالوئرهای زیادی دارند، به همین دلیل کالاهای مختلف را تبلیغ میکنند. در فروشگاههای مختلف میچرخند، لباسهای گوناگون را امتحان میکنند و در اینستاگرام به نمایش میگذاراند. تحلیل رقبا به شما کمک میکند تا از نقاط قوت و ضعف آنها آگاه شوید و استراتژیهای خود را بهبود ببخشید.
او ایرانگرد و جهانگردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آدابورسوم اقوام ایرانی مطلب مینویسد و برای علاقهمندان به باستانشناسی دورههای آموزشی برگزار میکند. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم.
- {
- برخی از بلاگرهای لایف استایل، روشهای موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی میکنند. |}
- به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. {
- او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است. |}
- همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراکگذاری علایق و تخصصهای شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. {
- جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند. |}
- همانطور که در آموزش بلاگر شدن اشاره کردیم، تلاش برای افزایش مخاطبان از اقدامات اصلی و مهم برای رشد وبلاگ و شروع کسب درآمد از طریق آن است.
او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراسفیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوقالعادهای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار میدهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزشهای خانگی را بهصورت پست و استوری منتشر میکند که از این لحاظ در ایران کمنظیر است. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد.
اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت میکنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمیدهند. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند.
{- {
- گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد. |}{
- به طور معمول، هدف از نوشتن بلاگ بازگویی تجربههای شخصی، انتقال دانش و اطلاعات و تولید محتوای آموزشی، سرگرمکننده و الهامبخش برای مخاطبان است. |}
- محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است.
- اولین چیزی که باید درباره آن تصمیم بگیرید، موضوع پستهایتان است.
- طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. {
- دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. |}
بلاگر حوزه اقتصادی و مالی
«بلاگ» (Blog) شکل کوتاهشده کلمه «وبلاگ» (Weblog) است و در اصل به مجلهها یا نشریههای آنلاینی گفته میشود که برای اشتراکگذاری اطلاعات و تجربههای افراد در زمینههای مختلف نوشته میشود. در ادامه آموزش بلاگر شدن به پرسشهای متداول درباره بلاگری پاسخ میدهیم. افزونه Akismet از قدیمیترین افزونههای وردپرس است و به شکل پیشفرض در وردپرس نصب شده است. این افزونه کامنتهای اسپم را مییابد و امکان بررسی آنها را برای مدیر وبلاگ فراهم میکند. دامنه خود را میتوانید از طریق ارائهدهندگان سرویس ثبت دامنه انتخاب و ثبت کنید.
بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به این که این پلتفرم توسط برنامه نویسان داخلی طراحی شده است محتواهایی که در آن منتشر می شود نیز باید در قالب قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می باشد.
{چگونه کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنیم؟
|}سپهر زمانی تاکنون با شرکتها و کمپانیهای متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفقترین تکنولوژی بلاگرها به شمار میرود. زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی است که میلیونها بازدیدکننده دارد. از اسم این وبلاگ معلوم است که موضوعات آن در چه رابطه ای می باشد.
این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز مینوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. در آخر باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه تعداد بلاگرهای ایرانی بسیار زیاد است.
بلاگرها با توجه به نوع محتوا و تعداد فالوئرهایی که دارند تقسیم بندی میشوند. برخی از آنها صدها میلیون طرفدار دارند و بعضیها هم میکرو اینفلوئنسر هستند که برای چندین هزار نفر تولید محتوا میکنند. وجود بلاگرها و اینفلوئنسرها برای محتوای متنوع شبکههای اجتماعی ضروری است. اکثر این افراد روی یک موضوع خاصی تمرکز کرده و درباره آن تولید محتوا میکنند.
به طور کلی مخاطبان با «داستان» ارتباط برقرار میکنند و شما میتوانید از طریق داستانسرایی، آنها را بهتر بشناسید. بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذتهای زندگی شخصی میپردازند. آنها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید میکنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند.
برای امنیت وبلاگ و محافظت از آن در برابر اسپم میتوانید از افزونههایی مانند Akismet، افزونه Vault Press، افزونه WordFence و افزونه iThemes Security استفاده کنید. بهتر است تواضع را کنار بگذارید و روی ویژگیهایی که شما را از دیگران متمایز میکند تمرکز کنید. «جلدنما» اشاره ای است به جلد روزنامهها، مجلهها، هفته نامه ها و... مهدی بذرافکن در گفتوگو با ایبنا به معرفی این پایگاه رسانهای و جوانب مختلف کارکردی آن پرداخته است. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند.
اگر میخواهید بخشی از بلاگرها و ایفلوئنسرهای اینستاگرام باشید، باید خودتان را برجستهتر از دیگران نشان دهید. باید یک موضوع مشخص را انتخاب کرده و درباره همان موضوع صحبت کنید. اگر بر موضوع انتخابیتان تسلط کافی پیدا کنید، دیگر عدد فالوئرها اهمیتی ندارد. در وبلاگم به موضوعات مختلف از جمله وبلاگنویسی و کسب و کار آنلاین میپردازم.
معروفترین بلاگرها در هر شهر